Via Vlimpers-assistent heb je een overzicht van alle simulators waarmee je berekeningen kunt maken.
Zoek je meer informatie over Vlimpers als HR-businesspartner of HR-specialist van de Vlaamse overheid? Op deze webpagina vind je een overzicht.
Wat?
Vlimpers is het online HR-managementsysteem binnen de Vlaamse overheid dat wordt gebruikt voor het beheer van personeelsgegevens, functiegegevens en afwezigheden. Vlimpers is ook de basis voor de loonberekening.
Vlimpers heeft een uitgebreide selfservice-module waarmee je als HR-verantwoordelijke het dossierbeheer voor de medewerkers van je entiteit kunt opvolgen.
Aan de slag
- Gebruik het Vlimpers-contactformulier om een vraag te stellen of documenten door te sturen naar het Agentschap Overheidspersoneel.
- Raadpleeg de volledige profielgegevens van personeelsleden binnen je organisatie.
- Afhankelijk van je functie kun je rechten via 'Toegangsbeheer' aanvragen om bepaalde gegevens na te kijken of aan te passen.
Vlimpers-modules
- Breng de personeelsbehoeften van je entiteit helder in kaart en volg op een overzichtelijke manier op.
- Krijg meer inzicht in het leer- en ontwikkelingsgedrag van je personeelsleden.
- Raadpleeg de profielgegevens en loopbaanvoorkeuren van je personeelsleden.
- Ga aan de slag met de werkplanning van continudiensten.
- Volg rapporten, doelen en evaluatietaken op en ondersteun leidinggevenden in de PLOEG-cyclus.
- Maak, onderhoud en beheer de functiebeschrijvingen binnen je entiteit.
- Volg vacatures en sollicitaties eenvoudig op.
Over Vlimpers
- Het standaard personeelssysteem waarmee de Vlaamse overheid haar personeelsgegevens, functiegegevens en personeelsafwezigheden beheert.
- Een overzicht van het dienstverleningsaanbod.
- Een overzicht van alle parameters waarop Vlimpers en Vlimpers Assistent zich baseren.
- Lees meer over de nieuwe functionaliteiten en geplande wijzigingen in Vlimpers.
- Welke entiteiten zijn klant van Vlimpers? Hoe word je klant?
- Een overzicht van de facturatieprincipes en tarieven.