Wat?
Vlimpers is het online HR-managementsysteem binnen de Vlaamse overheid dat wordt gebruikt voor het beheer van personeelsgegevens, functiegegevens en afwezigheden. Vlimpers is ook de basis voor de loonberekening.
Vlimpers heeft een uitgebreide selfservice-module waarmee je als HR-verantwoordelijke het dossierbeheer voor de medewerkers van je entiteit kunt opvolgen.
Over Vlimpers
Vlimpers-modules
Vlimpers vernieuwt
Zowel de regelgeving als de techniek staan niet stil. Ook de verbetering van de dienstverlening staat centraal. Vlimpers wordt hierdoor doorlopend aangepast en vernieuwd. Dit gebeurt via:
- ‘hotfixes’: dringende aanpassingen, bijvoorbeeld voor het oplossen van systeemfouten
- ‘releases’: periodieke aanpassingen, bijvoorbeeld naar aanleiding van wijzigingen in de regelgeving
- ‘upgrades’: vernieuwing van de systeemversie, om de techniek up to date te houden
Lees meer over de nieuwe functionaliteiten en geplande wijzigingen op de webpagina ‘Vlimpers vernieuwt’.
Je privacy
Het Agentschap Overheidspersoneel (AgO) hecht veel belang aan de bescherming van je privacy en de verwerking van je gegevens. Raadpleeg de privacyverklaring van Vlimpers (Word bestand) voor alle afspraken.
Meer informatie over wie toegang heeft tot welke gegevens vind je op webpagina over informatieveiligheid Vlimpers.